PDA

Ver Versão Completa : 2.502 - plano de patchs

nigo
15/04/2009, 22:01
Patching Plans 2.502

We are currently working on patch 2.502 which will be a small patch aimed at addresses a game crash when Company of Heroes: Tales of Valor players perform an Automatch search for either the Assault or Panzerkrieg Operations and instant machinegun switching between building windows. This patch is currently in the QA testing process.

We’ve seen a number of posts in community forums related to the new functionality of controlling MGs inside of buildings. With the development and design of Company of Heroes Online and Tales of Valor, we felt very strongly about giving players more control over their squads inside of buildings. Therefore, we added the “window swapping” feature to allow players to designate the window from which the MG will shoot. Part of this new functionality also includes being able to use certain unit abilities inside of buildings. We’re always in favor of giving the players more control over their squads and we feel that these changes will really add to the game.

However, the fact that the MG can instantly switch between windows is a bug that we are currently addressing. The fix for this bug is not simple, so we are addressing it in two stages. First, we’ve added a delay, so that an MG must stay at a particular window for a given amount of time, before you can order him to switch to a new window. This will be coming out in the 2.502 patch. The second stage, we will be addressing some of the UI and control issues with regards to what the MG is doing as its changing windows, so that you better understand how that is working. Please try out this new functionality and give us your feedback, as the community’s support and opinion is invaluable in our development process.

http://community.companyofheroesgame.com/

netuno222
15/04/2009, 22:28
ih..lá vem patch
Depois desse vão lançar o balanço das novas unidades, depois mais correções..aí termina no 2.601 haha
se o Steam continuar com o problema de atualização eu fico doido :(

LernerBrasil
16/04/2009, 00:27
Comprei o ToV nesse exato momento. Pretendo começar a jogar sério.. acho que vou até noobar no champs de 2v2 se arrumar parcero. Mas me digam, os patchs atualizam automaticamente né.. pelo steam? Eu uso e comprei pelo steam...

nigo
16/04/2009, 01:04
o steam tem um grande problema com o CoH.

toda vez que atualiza o CoH, o steam baixa o jogo inteiro.

uns 8 a 10 GB :x

Chacineiro
16/04/2009, 13:45
Tá precisando.

Próximo passo, reduzir um pouco o rate of fire do T17.

SuperSoca
16/04/2009, 14:40
Só uma coisa: o jogo ficou infinitamente melhor depois do ultimo patch (tirando as novas unidades que eu não vi muito no jogo pra poder falar).

itaperuna_coh
16/04/2009, 15:48
us > all
t17 cabuloso...acabei de perder meus noves streaks de wher pro yokey, mas ele joga d+, ta valendo...
T-17 não tem cabimento
ele da mais dano que o m8 em qq tank atira mais rapido
detona infantaria e nao precisa de up pra isso
tt

Pvt.AleC
16/04/2009, 16:12
Deviam colocar armor de AC nele, aí talvez baratear um pouquinho, seila... Ou então mexer na arma dele mesmo pra piorar mais...